Tokat Belediye Başkanı Yazıcıoğlu, ödül töreni için Ordu’da

Tokat’ta baraj taşkını ve sel gündemi sürerken, Tokat Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu’nun Ordu Üniversitesi’ndeki ödül töreni programına katılacak olması kamuoyunda değerlendirmelere neden oldu. Başkanın “Babadan Oğula Devlet Adamı Ödülü” alacağı program, zamanlaması nedeniyle tartışma konusu oldu.

Yayınlanma 20 Mayıs 2026 - 11:23
Tokat Haber Ajans'ını Google'da haber kaynağınız olarak ekleyin
Kaynak ekle

Tokat’ta son günlerde baraj taşkını ve sel felaketi ile ilgili gelişmeler kamuoyunun gündemindeki yerini korurken, Tokat Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlunun şehir dışında bir programa katılacak olması dikkat çekti. Edinilen bilgilere göre Başkan Yazıcıoğlu, bugün saat 16.00’da Ordu Üniversitesi’nde gerçekleştirilecek program kapsamında söyleşiye katılarak “Babadan Oğula Devlet Adamı Ödülü”nü alacak.

Tokat’taki gündemle eş zamanlı program dikkat çekti

Tokat’ta yaşanan gelişmeler nedeniyle kamuoyunun odağında afet ve taşkın riski bulunurken, Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu’nun Ordu’daki programa katılımı farklı değerlendirmeleri de beraberinde getirdi. Kentte yaşanan gelişmeler sürerken belediye yönetiminin önceliklerine ilişkin tartışmalar sosyal çevrelerde gündeme geldi.

Başkan Yazıcıoğlu’nun katılacağı belirtilen programın, Ordu Üniversitesi’nde saat 16.00’da düzenleneceği ve burada bir söyleşi gerçekleştirileceği ifade edildi. Aynı program kapsamında “Babadan Oğula Devlet Adamı Ödülü”nün de takdim edileceği bilgisi paylaşıldı.

Ödül programının zamanlaması kamuoyunda yorumlara neden oldu

Söz konusu programın zamanlaması, Tokat’taki mevcut gelişmeler nedeniyle bazı soruları da beraberinde getirdi. Özellikle şehirde afet gündeminin yoğun şekilde konuşulduğu bir dönemde belediye başkanının şehir dışında resmi bir programa katılıyor olması, kamuoyunda farklı bakış açılarıyla değerlendiriliyor.

Haber metninde yer alan değerlendirmelerde, merhum Recep Yazıcıoğlu üzerinden de bir karşılaştırma yapıldığı görülüyor. Buna göre, “Recep Yazıcıoğlu hayatta olsaydı memlekette afetler yaşanırken ödül törenine katılır mıydı?” şeklindeki yorum, olayın kamuoyu nezdindeki tartışma boyutunu ortaya koyuyor. Ancak bu değerlendirme kişisel yorum niteliği taşıyor ve resmi bir açıklama kapsamında yer almıyor.

Program kapsamında söyleşi ve ödül töreni gerçekleştirilecek

Programın içeriğine ilişkin paylaşılan bilgilere göre Tokat Belediye Başkanı Mehmet Kemal Yazıcıoğlu, Ordu Üniversitesi’nde düzenlenecek etkinlikte söyleşi programına katılacak. Etkinliğin aynı zamanda ödül törenini de kapsadığı belirtiliyor.

“Babadan Oğula Devlet Adamı Ödülü” başlığıyla düzenlenen organizasyon kapsamında Başkan Yazıcıoğlu’na ödül takdim edileceği ifade edilirken, etkinliğe ilişkin detayların kamuoyuna yansıyan bilgilerle sınırlı olduğu görülüyor. Tokat’taki gelişmelerin gölgesinde gerçekleşecek programın kamuoyunda nasıl yankı bulacağı ise önümüzdeki süreçte daha net şekilde ortaya çıkacak.

Kamuoyunun odağında zamanlama tartışması var

Yaşanan gelişmelerle birlikte asıl tartışma, programın içeriğinden çok zamanlaması üzerine yoğunlaşıyor. Tokat’ta afet gündeminin sürdüğü bir dönemde gerçekleştirilecek şehir dışı program, kamuoyunda farklı görüşlerin ortaya çıkmasına neden olmuş durumda.

Öte yandan mevcut bilgiler ışığında Başkan Yazıcıoğlu tarafından konuya ilişkin ek bir değerlendirme ya da açıklama yer almıyor. Kamuoyundaki tartışmaların ise gelişmelere bağlı olarak devam etmesi bekleniyor.


#yorumlar 0